Wednesday 27 February 2019

Top AIA Public Takaful Agent 2016 - Nationwide

Top AIA Public Takaful Agent - 2016


The best AIA Takaful Agent 


Syukur Alhamdulillah.. 

Kejayaan demi kejayaan yang saya kecapi didalam Industri Insurance & Takaful sehinga kini. Ini merupakan satu lagi memori Indah, mendapat pengiktirafan sebagai Top AIA Pubic Takaful Agent di Malaysia dan juga di Central Region. Alhamdulillah..

Terima Kasih...
Terima Kasih yang tak terhingga buat semua policy holder sasha yang memberi kepercayaan untuk sasha menguruskan Polisi Takaful/Insurance anda. Penghargaan buat Agency RidzOneGroup yang sentiasa memberi sokongan dan ilmu.

"Man Jadda Wa Jadda" sebuah ungkapan Arab yang sering kedengaran. Ungkapan yang bermaksud Barangsiapa bersungguh-sungguh pasti akan mendapatkan hasil ”  Insyaallah..

Berusaha...
Jika berusaha bersungguh-sungguh, bekerja dengan ikhlas, mempunyai kemahuan dan kesungguhan, menggunakan akal fikiran, ilmu pengetahuan dan kudrat , Insyaallah kejayaan pasti di kecapi! 

Potensi..
Setiap Individu mempunyai potensi untuk berkembang maju. Anda hanya perlu yakin dengan diri, berusaha bersungguh-sungguh dan percaya pada Rezeki Allah swt. 

Peluang Kerjaya Takaful..
Jika anda ingin menceburkan diri sebagai Konsultant Takaful, InsyaAllah saya sedia membantu dengan berbekalkan pengalaman lebih 10 tahun dalam kerjaya Takaful. Di bawah payung RidzOneGroup kita bersama mengorak langkah menuju kejayaan dan memberikan perkhidmatan terbaik buat pelanggan. 




Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

Sy Syahirah Sh Kamaruzaman (Sasha AIA)
AIA Public Takaful Premier Presidential Life Planner
Million Dollar Round Table Qualifying Member
Hp     : 0126171000
email : sasha_aia@yahoo.com
Fb     : Sasha- AIA Takaful Consultant
Instagram : sasha_aia  
Whatsapp : www.wasap.my/60126171000

No comments:

Post a Comment