Friday 1 January 2016

TOP AIA TAKAFUL AGENT 2015 - Nationwide


Top AIA Takaful Consultant

Alhamdulillah... 

Segala pujian bagi Allah swt, pemilik sekian alam.

Saya memulakan kerjaya sebagai Agen AIA dengan niat ingin berkongsi pengalaman saya. 

Melihat bagaimana ayah yang saya kasihi mengeluarkan simpanan sejumlah RM40,000 untuk membayar kos rawatan pembedahan jantung. Pada ketika itu terdetik difikiran, alangkah bagusnya jika abah mempunyai Kad Perubatan. Masih saya ingat perasaan kami sekeluarga pada ketika itu. Memikirkan kesihatan abah pada masa yang sama rungsing akan situasi kewangan, setiap hari terfikir "berapalah total bill hospital?". 

Dengan pengalaman peribadi yang mencelikkan mata ini, saya nekad untuk berkongsi sedikit ilmu dalam perancangan risiko kewangan (Takaful planning) kepada masyarakat awam. Alhamdulillah.. disini saya berdiri hari ini, saya bersyukur kerana Allah swt lead me to this path menjadikan Insurans & Takaful sebagai kerjaya saya.

This career has become my passion. I found joy in sharing and serving my clients. Alhamdulillah, BIG THANK YOU FOR YOUR ENDLESS TRUST AND SUPPORT! THANK YOU FOR CHOOSING ME AS YOUR PREFERRED AIA TAKAFUL CONSULTANT. 

To clients who supported my career, recommend and refer me to your family and friends, I thank you, may Allah swt reward you more Insyaallah. Semoga Allah swt permudahkan segala urusan saya didalam melaksanakan tanggungjawab dan amanah yang kalian berikan dan semoga ukhwah persahabatan antara kita berkekalan Insyaallah 


:) Boleh hubungi saya untuk sesi Interview bagi yang berminat untuk menceburkan diri dalam bidang Takaful, menjadi Konsultant Takaful/ Agen Takaful / Agent Insurans bersama AIA PUBLIC TAKAFUL





Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

Sy Syahirah Sh Kamaruzaman (Sasha AIA)
AIA Public Takaful Premier Presidential Life Planner
Million Dollar Round Table Qualifying Member
Hp     : 0126171000
email : sasha_aia@yahoo.com
Fb     : Sasha- AIA Takaful Consultant
Instagram : sasha_aia  
Whatsapp : www.wasap.my/60126171000







No comments:

Post a Comment